Monday 12 October 2009

:: SalaH lagi :: aishhh~

Ya ALLAH... Ya RABBI... Ya KARIM

[gambaran jiwa ku ketika ini]

:: banyak nya kerja yg masih terbengkalai(ala2 projek rumah terbengkalai
tgu masa msuk court ka) masyaALLLAH akmal!
work on it!!!!!

:: satu kali lagi.. aku telah salah membuat keputusan..
telah salah memberi jawapan
Ya ALLAH.. jauh kan aku dari segala perasaan kacau ini
:: bantulah hamba MU mencari jalan keluar

:: jauh kan aku dari segala perasaan yang bakal menjauh kan aku dari Mu ya Rabb
:: aku sedar, ini ujian buat ku...
:: jauhkan lah rasa cintaku pada dunia..
dekat kan lah hati ku dengan cinta padaMu ya Rahim

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
me?? couple??
OH NO!! NO!! NO!! NO!!


INSYAALLAH... not for now...
~not in future~
moga aku ISTIQAMAH.. ameen....



ameen!!!
moga mendapat jodoh yang BAIK... =)

psss.... : yg dah ada calon tu... aku doakan cepat2 nikah hehehe.. bulih ka.... =p

2 comments:

  1. salam ziarah.. tak nak couple! best decision.. setiap org ada jodohnya kok.. bercinta aja after kahwin.. sweet ;)

    ReplyDelete
  2. (~_^) nak3... ameen~ istiqmah3!!!~~

    ReplyDelete